2007. április 30.

Szabadság-híd

Címkék:

9 Comments:

Anonymous Névtelen said...

jajjj, de szédülök.

2007. ápr. 30. 17:12:00  
Blogger Ági said...

valóban szédületes :)

2007. ápr. 30. 18:38:00  
Anonymous Névtelen said...

Ó. Szép nagyon...

2007. máj. 1. 13:02:00  
Anonymous Névtelen said...

Van közte pár jó kép. Néhányat túl szűknek érzek: nem fért el benne a kompozíció. Lemaradt ez+az, hiányosak, befejezetlennek tűnnek. Vagy csak túl szűkre lettek vágva. Kár, mert ez a híd valóban szép. Tudsz jobbat is :) Kíváncsian várom, milyen lesz a felújítás után. Rég nem jártam arra, előtte pedig sokat. Hiányozni fog az elkövetkező másfél évre, de majd bepótolom :)

2007. máj. 1. 19:55:00  
Blogger Unknown said...

az elsőnél nem mertél középre állni?:D
az ötös nagyon ütős.

2007. máj. 2. 12:35:00  
Anonymous Névtelen said...

..és a névtelen megjegyzés nem én voltam :D

Pedig nekem is ez jutott kb. eszembe.
De mivel a cím szerint nincs szükséged bírálatra, én annyit kivántam csak írni, hogy:

kompozicíó!kompozicíó!kompozicíó!

2007. máj. 2. 17:41:00  
Blogger egykutya said...

Köszi a hozzászólásokat. :)

A vágás valóban szűk, de szándékosan az - mivel egy sorozatba készítettem a képeket, ezért csak részleteket akartam megmutatni a hídból, azokat a részleteket, amiket én jellegzetesnek gondolok. Önmagukban valóban nem nagyon állják meg a helyüket a képek, de nem véletlenül lett egybe szerkesztve az egész.
Persze korántsem gondolom tökéletesnek, de én ilyennek látom, így látom.

2007. máj. 2. 20:44:00  
Anonymous Névtelen said...

Nekem tetszett valóban ezek azok a pontok amik megmaradnak az emberben a vasszegecsek, grafittik, ahogy a fém találkozik az aszfaltal...

2007. júl. 5. 22:40:00  
Anonymous Névtelen said...

Ezek nagyon jó képek.
Én csak a telómmal szoktam alkotni, meg rajzolok is.Meg fotosoppolok is:D

www.ior.freeblog.hu
ez a blogom ott van jobb oldalon 3 link a képeimnek rajzaimnak meg a fotosoppolt képeimnek.
persze csak ha érdekel:)

Üdv.
Füles

2008. márc. 6. 21:34:00  

Megjegyzés küldése

<< Home